Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.

Za nežiaduci alebo nedostatočný účinok výrobkov spoločnosti Service-Plants zodpovedá výrobca a nie je dôvodom pre reklamáciu. V prípade vyskytnutia nežiaducich účinkov alebo akýchkoľvek iných ťažkostí nás prosím kontaktujte písomne na našu adresu alebo na e-mail. Vaše informácie budú postúpené výrobcovi.

Záručná doba na poskytovaný tovar je vyznačená na obale. V prípade, že od nás obdržíte tovar s dátumom spotreby kratším ako 6 mesiacov, bezodkladne nás kontaktujte písomne na našu adresu alebo e-mail. Do troch dní vám odošleme nový tovar alebo Vám vrátime peniaze. Oleje sú však vždy namiešané čerstvé.
Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.

V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledujúcim spôsobom:

Zákazník je oprávnený uplatniť nárok na reklamáciu predávajúcemu písomne na adresu
S.L.D. s.r.o., Partizánska ulica 26/83, 97611, Selce alebo na e-mail info@plodzydravia.sk (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA) a to bez zbytočného odkladu.
Popis reklamácie musí obsahovať označenie reklamovaného tovaru, dôvod reklamácie, termín nákupu, kontaktné údaje. Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom, predložiť faktúru a doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybný tovar, vrátane jeho príslušenstva.

O spôsobe vybavenia Vašej reklamácie Vás budeme informovať do 15 dní od jej doručenia.


Nechcete prísť o svoje obľúbené položky?

Vidíme, že sa chystáte opustiť náš eshop. Ak ešte nechcete dokončiť nákup, nemusíte sa obávať! Môžete si uložiť svoj košík a vrátiť sa k nemu neskôr. Jednoducho zadajte svoj email !